Kontakt

Važnost web stranice u brendiranju tvrtke

Važnost web stranice u brendiranju: kako je iskoristiti?

Važnost web stranice u brendiranju: kako je iskoristiti?

Svi znaju da je online prisustvo danas prijeko potrebno za svaki oblik poslovanja. A često pak čujemo i termin „brendiranje“ u istom kontekstu. Stoga, prije nego što krenemo s temom važnosti web stranice u brendiranju, moramo dati odgovor na jedno temeljno pitanje:

Što je točno brendiranje?

Brendiranje podrazumijeva strategije, aktivnosti i postupke kojima se nekom proizvodu ili usluzi daje prepoznatljivost na tržištu. Drugim riječima, brendiranjem se ističete među konkurencijom.

Vaš brend ima ono nešto što ga čini posebnim i zbog čega će kupci i klijenti odabrati njega, a ne nekog drugog. No, ne možemo reći da brendiranje služi samo tome da potencijalne kupce i klijente pretvara u one prave.

Brendiranje podrazumijeva izgradnju osobne povezanosti s brendom. A ovo je od ključne važnosti za uspješno poslovanje.

Zašto vam je potrebno brendiranje?

Navest ćemo nekoliko ključnih razloga:

  • Konkurencija je velika. Ovo znači da postoje desetci, stotine ili tisuće drugih poduzeća samo na geografski uskom području, koja nude isti proizvod ili uslugu kao i vi. Brendiranjem ćete dobiti „ono nešto“ što će vas istaknuti u očima kupaca. Djeluje li to zbilja? Postavite si jedno pitanje: da možete birati između dvije trenirke, jedna nema nikakav brend, a na drugoj stoji natpis Adidas s tri crte – koju biste odabrali?
  • Zahtjevni kupci i klijenti. Današnji potrošači imaju mnogo znanja i informirani su o proizvodima i uslugama. Primarno je za to zaslužan internet i dostupnost informacija. Upravo zbog toga od brendova zahtijevaju puno kako bi odabrali baš njih, a ne konkurenciju. Brendiranjem im prikazujete svoje snage, odnosno najbolje strane.
  • Vjernost brendu. Prema istraživanjima, vjernost brendu je u stalnom porastu. Ovo znači da će kupci, ako zavrijedite njihovo povjerenje, uvijek odabrati vas, a ne vašu konkurenciju – usprkos svemu.

Dakle, brendiranjem ćete se istaknuti u masama i dobiti lojalne kupce, odnosno klijente. Sam brend uključuje naziv, osobnost brenda, vizualni identitet, viziju koju predstavlja javnosti i još puno toga. I tu dolazimo do važnosti web stranice u brendiranju.

Naime, web stranica je ta koja može u potpunosti predstaviti sve aspekte vašeg brenda.

brendiranje

Važnost online svijeta

Već smo napomenuli kako danas potrošači provode puno vremena u online svijetu. Bilo da se radilo o pretraživanju putem Google-a, društvenim mrežama ili klasičnom „surfanju“ po stranicama, neprestano dobivamo nove informacije koje, ako su nam važne, pohranjujemo u pamćenje.

Tako postoji i mogućnost da će vaši (potencijalni) kupci i klijenti doći do vaše web stranice. Ako im se svidi ono što tamo vide, povećavate mogućnost kupnje proizvoda ili usluge. Na primjer, ako se bavite proizvodnjom i prodajom prirodne kozmetike, a vašu web stranicu posjeti osoba koja dijeli vaše stavove o ekologiji i održivosti, upamtit će vaše proizvode i vjerojatno se vratiti idući put kad joj zatreba nešto što prodajete.

Kako onda možete uključiti vrijednosti, izgled i poruku svog brenda na web stranicu?

Sadržaj web stranice

Kad kažemo sadržaj web stranice, mislimo na sve tekstove, vizuale i fotografije koji se tamo nalaze.

Tekstovi trebaju neprestano odražavati poruke koje želite poslati svojim kupcima i klijentima. Ako ste ranije spomenuta tvrtka s prirodnom kozmetikom, detaljno objasnite viziju i misiju svog brenda u kategoriji „O nama“. Neka riječi poput „održivo“, „prirodno“ ili „eco-friendly“ budu vidljive svugdje, a naročito kraj samih proizvoda.

S druge strane, vizuali i fotografije trebaju odražavati vaš vizualni identitet. Ako u njemu prevladava paleta zelenih i zemljanih tonova, nemojte koristiti crvenu i plavu na grafikama.

brendiranje

Dizajn web stranice

Ako je moto vaše tvrtke jednostavnost svih sastojaka i ljubav prema prirodi, a ciljate na odraslu publiku, neka i dizajn web stranice odražava to.

Ovo znači da ćete koristiti jednostavan, čist dizajn s ograničenom količinom boja (koje bi trebale biti u paleti vašeg vizualnog identiteta). Naravno, nastavite i s korištenjem istih tipografija. Najčešće je sve ovo određeno kvalitetnim vizualnim priručnikom.

Marketinška strategija

Ako marketinškom strategijom, temeljenom na brendu, pokušavate prenijeti određenu poruku, neka ona bude vidljiva na vašoj web stranici. Možda ne pokušavate samo prodati prirodne/ekološke proizvode, već i promijeniti čitav način razmišljanja.

Tako ćete i na svojoj web stranici poticati ljude da promijene svoj način kupovine i okrenu se održivim proizvodima.

brendiranje

Zašto je ovo važno?

Vaša web stranica je samo vaša. Ne nalazite se na društvenoj mreži i niste ograničeni vrstom i količinom sadržaja. Ona može biti u potpunosti prilagođena vama.

Ovo znači da na njoj možete prikazati apsolutno sve za što se zalaže vaše poduzeće, odnosno izložiti čitav svoj brend.

A ako brendirate i svoju web stranicu, postižete konzistentnost. Na njoj će se, jednako kao i na vašim društvenim mrežama, promotivnim materijalima te fizičkim trgovinama, prenositi ista poruka. Ovakva konzistentnost donosi autentičnost, koja pak zauzvrat gradi povjerenje i lojalnost kupaca.

Ako ste u potrazi za web stranicom koja će vjerno i kvalitetno prikazati vaš brend, kontaktirajte nas. U naših smo deset godina iskustva izgradili mnoge web stranice koje etabliraju brendove na domaćem i stranom tržištu.

Podijeli:

Kontaktirajte nas

Jeste li spremni za viši nivo poslovanja? Kontaktirajte nas i krenimo zajedno u digitalnu budućnost!