Prvi dojam presudan je u online kupnji. Ako je početna stranica nepregledna ili zbunjujuća, kupac će napustiti webshop prije nego uopće istraži proizvode. S druge strane, jasna i dobro strukturirana početna stranica gradi povjerenje, zadržava posjetitelje i vodi ih prema kupnji.
Elementi koje korisnici očekuju
- Jasna navigacija
Korisnici žele odmah znati gdje se nalaze i kako pronaći proizvode. Glavni izbornik treba biti pregledan, s jasno istaknutim kategorijama. - Istaknuti proizvodi i akcije
Početna stranica je pravo mjesto za promociju noviteta, bestsellera i trenutnih akcija. To motivira posjetitelje da nastave istraživati ponudu. - Vidljiv gumb za pretragu
Mnogi korisnici odmah posegnu za pretraživačem. Gumb za pretragu mora biti lako uočljiv i funkcionalan. - Brzina učitavanja
Ako početna stranica sporo učitava, velika je šansa da će korisnici odustati. Optimizacija slika i kvalitetan hosting su obavezni. - Povjerenje i sigurnost
Logotipi dostavnih službi, sigurnosne oznake za plaćanje i recenzije kupaca stvaraju osjećaj sigurnosti. - Jasan CTA (call-to-action)
Gumbi poput “Pogledaj ponudu” ili “Kupuj sada” moraju biti istaknuti i voditi korisnika prema akciji.
Najčešće greške početnih stranica
- Previše informacija odjednom, što zbunjuje posjetitelja.
- Nepotrebni “slideri” koji usporavaju učitavanje.
- Nedostatak fokusiranog sadržaja koji vodi prema kupnji.
Kako optimizirati početnu stranicu za SEO?
Početna stranica mora imati jasan H1 naslov, optimiziran title tag i meta description. Ključne riječi trebaju se pojaviti prirodno u uvodnom tekstu i opisima kategorija. Također, interno linkanje prema glavnim kategorijama webshopa pomaže Googleu da razumije strukturu.
Zaključak
Početna stranica webshopa nije samo vizualna dobrodošlica – ona je ključna za zadržavanje kupaca i poticanje prodaje. Jasna navigacija, brza izvedba i elementi povjerenja stvaraju pozitivno iskustvo koje vodi do konverzije. Ako želiš početnu stranicu koja od prvog klika gradi povjerenje i prodaju, javi se Looka timu.